Tel: +421 (0) 917 324 622, +421 (0) 905 615 563, +421 (0) 910 915 840

Email: recepcia@hotelecho.sk

Prešovská 39, Bratislava Mapa

Oslava a kongres

Hotel ECHO*** je  stvorený na organizovanie akcií rôzneho druhu. Záleží Vám na tom, aby sa prezentácia Vašej firmy, školenie, workshop, či recepcia konali v príjemnom prostredí a aby ich zabezpečovali profesionáli?  Dajte nám možnosť podieľať sa na ich úspechu a skvelom dojme! Dlhoročná prax a spokojní vracajúci sa klienti sú nielen naším bohatstvom, ale i dôkazom, že ste na správnej adrese.

Svadba
V najkrajšom dni vášho života nájdete u nás všade vaše obľúbené kvety, hudbu, kompletné menu podľa vášho želania a výberu. Pri výzdobe svadobnej miestnosti a stolov uplatňujeme vaše predstavy. Po dohode ponúkame možnosť prinesenia vlastného občerstvenia.
Mladomanželia iste radi príjmu možnosť stráviť svadobnú noc v našom hoteli. Pre svadobných hostí ponúkame možnosť ubytovania so zľavou. Špeciálnou ponukou je parkovisko v blízkosti hotela pre svadobných hostí zadarmo.
Sme radi, že sa môžeme stať súčasťou spomienky na Váš výnimočný deň.

[Viac detailov]

Kongres / Školenie
Hotel ECHO ponuka kongresové miestnosti zariadené v klasickom štýle . Ich kapacita je cca od 10 do 120 hostí v závislosti od spôsobu sedenia. Technické vybavenie miestností zabezpečíme podľa Vašich požiadaviek. Počas prestávok a coffee breakov hostia z kongresových sál často využívajú príjemný kútik pri barovom pulte v reštaurácii Praha. Okrem klasických školení a seminárov sa tu často konajú aj rôzne recepcie a firemné akcie.

[Viac detailov]

Rodinná oslava / Banket
Hotel ECHO*** je miestom, ktoré je ako stvorené na organizovanie firemných a rodinných akcií rôzneho druhu. Záleží Vám na tom, aby sa Vaši hostia, zamestnanci, priatelia a rodina cítili príjemne? Oslovte nás a my Vám radi pomôžeme pri organizovaní Vašej akcie. Zo súkromných akcií pravidelne zabezpečujeme oslavy životných jubileí, krstín, promócie a stretávky. Pre firmy organizujeme rôzne bankety, recepcie a firemné večierky, napríklad vianočné.

[Viac detailov]

 

Priestory

Priestor Rozloha Sedenie “kino” “I” sedenie “U” sedenie
Veľká sála 120 m2 100 osôb 20 osôb  80 osôb
Malá sála 30 m2 25 osôb 20 osôb 30 osôb
Business salónik č.1 12 m2 10 osôb 10 osôb 10 osôb

Technické vybavenie

  • internetové pripojenie
  • LCD projektor
  • ostatné prezentačné pomôcky
  • ozvučenie sály, prípadne iné technické vybavenie vieme zabezpečiť
  • klimatizácia (malá sála a veľká sála)

 

Reference

„Cítili sme sa u Vás vynikajúco, priestory v každom ohľade vyhovujú a veľmi pekne ďakujeme aj ochotnému personálu.“

Cítili sme sa u Vás vynikajúco